16. feb. 2011

Den siste halvannen uka har bestått av sying av 2 kjoler, 21 skjørt, 21 belter, 14 underskjørt, 14 topper, 56 knapper, 14 par vinger, klipping i masse plast, "skattejakt" etter søppel i fjæra, soving når jeg har kunnet og ellers spising. Derfor har jeg ikke hatt så mye å fortelle.

For de som ikke vet det: i løpet av to uker (forrige og denne) setter vi opp stykket "Stormen" av Shakespeare og jeg er på kostymegruppa. Vi skal ha én forestilling her på skolen, én på Bømlo FHS, én på Nordhordland FHS og én på Fana FHS. Og så er det vinterferie!! Nå er jeg så sliten at jeg tror ikke jeg hadde orket å fortsette å jobbe hvis jeg ikke visste det! Men jommen blir forestillinga bra. På http://stormensfh.blogg.no/ kan dere lese hva PR-gruppa har skrevet om prosjektet. Nå skal jeg spise!

2 kommentarer:

  1. Hei du "teaterjenta" Hanne !
    Har ventet en stund på å få se nytt på "bloggen" din, og nå skjønner jeg jo hvorfor !!!. Det er litt av en jobb du (og dere)holder på med ! Ser at dere skal oppføre et teaterstykke av Shakespeare - det høres kjempebra ut. Det skulle vært artig å se, så da får du og dine venner/venninner ha lykke til. Får vel høre fra deg etterpå. Du opplever jomen mye spennende !
    Stor klem fra tante og onkel fra snart nedsnødde
    Sandlievegen på Gjøvk !

    SvarSlett
  2. Hei. Skjønner at du har det travelt om dagen!Sikkert moro, men slitsomt å være med i kostymegruppa. Ønsker dere lykke til med forestillingene.Her er det snø og kaldt og snø og kaldt!!!! Gjett om jeg gleeeeder meg til vår og varmere dager. Onkel Trond har måket av terrassen i dag (igjen, tror det er 4.gangen nå)Skal være klar til go'været kjæm og frua skal sette seg der ute med kaffen sin, sier han. Er nå omtenksom og god da!!!Ikke lenge til vinterferien nå. Da ses vi!! Klem fra tante Marit

    SvarSlett