23. mars 2011

Hei igjen, folkens!
Som jeg fortalte var jeg altså på audition i Oslo i helga. Jeg gikk ikke videre, men det er ikke noe jeg depper over. Det var en fin erfaring og jeg koste meg uansett! Tempoet på undervisningen var HØYT og jeg merket at det var mange som var på et høyere nivå enn meg, da er det bare rett og rimelig at de skal få gå videre!

Uansett hadde jeg en kjempefin helg i Oslo, fikk god tid til å møte venner og tusle litt rundt i hovedstaden. Jeg merket at jeg gleder meg veldig til å bo litt mer sentralt. Det passer meg veldig bra at jeg bare trenger å ringe et sted og en liten stund senere dukker det opp noen med mat til meg!

Nå skal jeg være flink og rydde og vaske rommet mitt. Jeg har en følelse av at noen vil se det i helga, da kommer nemlig fjorårets elever på besøk.

3 kommentarer:

  1. Hei Hanne! Koselig å høre fra deg igjen. Ser at du hadde ei fin helg i Oslo. Det er vel kanskje noe mer vårlig der enn der hvor du er. Vi er på Ringebufjellet nå (på Venastul - Norges Banks feriested ), og her blåser det så det uler i veggene. Men det gjør ikke noe - her er det god mat og jeg har med masse kryssord og litt godt DRIKKE !!!!!!, he - he ! Kommer du hjem en tur til påske ? Skal hilse fra onkel - ha det bra så lenge. Klem fra tante Vera.

    SvarSlett
  2. Ååååh ja, Oslo er brillefint! På den annen side har vi jo såpass velvillige foreldre at det skal ikke så mye mumling til før de tropper opp med servering heller =)

    Du EIER neste audition.

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Har akkurat hatt besøk av Petter og fikk inntrykk av at dere hadde det bra forrige helg i Oslo ja!!! Jeg koser med nå om dagen. Sola skinner og snøen smelter!!Ha ei god helg. Klem fra tante Marit

    SvarSlett