16. mars 2011

Nå har jeg rett og slett glemt av å blogge, beklager det. Samtidig har det ikke skjedd noe spesielt her etter vinterferien, så dere har ikke gått glipp av noe. Det har vært kjempegodt å komme igjen med dansinga igjen, jeg fikk jo ikke dansa skikkelig på en månede på grunn av prosjektet og ferie.

Nå sitter jeg litt smånervøs på rommet mitt og prøver å finne ut av hva jeg skal ta med meg til Oslo i helga. Jeg skal nemlig på audition til Bårdar danseakademi. Jeg har ikke vært på en sånn type audition før, så jeg innrømmer at jeg er veldig spent. Selvfølgelig hadde det vært kjempegøy å komme inn, men om jeg ikke gjør det så tror jeg ikke at jeg kommer til å ta det så tungt. Da er jeg rett og slett ikke god nok - og sånn er det. Uansett blir det en god erfaring å ta med seg! Jeg drar i morgen kveld og blir til mandag, og siden auditiondagene bare er fredag og eventuelt lørdag (hvis man kommer videre fra første runde) får jeg også litt tid til å "catch up" med søsken og venner, det gleder jeg meg til!

1 kommentar:

  1. Hei Hanne ! Fint å høre fra deg igjen. Ja, det blir nok spennende for deg i helga da, skjønner jeg ( spennende for tante og onkel også). Men det vi har sett av alt du mestrer angående dans o.l., så er vi nok ikke i tvil om at du kommer igjennom dette med glans ! Vær deg sjøl du Hanne, du kommer langt med det, så ordner nok det du må vise at du er i stand til å gjøre resten ! Vi ønsker lykke til, håper å høre fra deg etter resultatet. Mange klemmer fra tante Vera og onkel Roar .

    SvarSlett