27. apr. 2011

Innspurt!

Nå er jeg tilbake etter noen fine uker på Østlandet. Også her i vest stråler sola og det er spådd fint vær fremover også så de siste ukene her kommer nok til å bli både flotte og vemodige. Vi har merket det bare på disse to dagene etter ferien, vi passer litt ekstra på å kose oss siden vi vet at det snart er over. I dag har vi vasket rundt på linjerommene sånn at de er klare for neste års elever... Etter middag gikk en gjeng av oss ned til vannet og satt og koste oss der en stund med is og ordentlig sommerfølelse. Til helga skal vi på båttur til Moster(?) så jeg håper virkelig været holder seg.

Nå har forresten telefonen min tatt kvelden, jeg puttet den visst i oppvaskkummen i går nemlig... Eirin sa jeg skulle få låne hennes gamle, men frem til hun finner den får dere sende meg en mail/melding på Facebook/kommentar her hvis det er noe!

7 kommentarer:

  1. Takk for samværet i påske,-veldig koselig.
    Nå gleder vi oss til å ta turen over fjellet og hente deg. Bestill litt finvær til vi kommer.
    Synd med mobilen, men det skal visstnok være å få kjøpt nye!

    SvarSlett
  2. Dumt med mobilen da, men du vet, bursdagen din nærmer seg..., og snart får mor feriepenger.

    Gleder oss veldig til å hente deg.

    Klem fra mor

    SvarSlett
  3. Du har glemt at du har kjøpt tåspiss-sko til meg i bursdaggave, eller..? :-p
    Jeg satser på å kjøpe meg en iPhone, jeg, vi får jo utbetalt stipend i mai, men vi får ingen regning fra skolen! Det passer meg i grunn veldig bra!

    Gleder meg til dere kommer også, skal gjøre alt jeg kan for å holde på finværet!

    SvarSlett
  4. Neida,- mor har ikke glemt tåspisskoene, men du blir jo 20 år!!

    SvarSlett
  5. Hei,Hei! Jeg lurer på noen ting, hvordan liker du å gå på folkehøgskolen du går på? Danselinjen, er det bra undervisning, hvordan er nivået? Vil du annbefale denne folkehøgskolen til andre? Lurer på å gå der selv skjønner du:)

    SvarSlett
  6. Hei Hanne !
    Ja, nå er det vel innspurten for dere på skolen.
    Du har sikkert mange gode venner/venninner fra oppholdet på Vestlandet som du kan glede deg over utover høsten og vinteren. Endel bilder har du vel også, tenker jeg. Vi har hatt noen flotte uker her nå med hensyn til været, håper det holder seg slik framover. I dag har a`tante vært hos frisøren og fått ruske opp litt i frisyren.
    DET TRENGTES NÅ !!!
    Ønsker deg en fin båttur og velkommen hjem om noen dager ! Skal hilse så mye fra onkel - han har hatt "litt feber" de siste ukene ! Du vet mannfolk/våren/og lysten på å bytte bil ha, ha !
    Spennende å se hva resultatet blir !
    God klem fra tante Vera

    SvarSlett
  7. Far: Det liker jeg! :)

    Hei "anonym"!
    Jeg vil ABSOLUTT anbefale andre å gå her. Mye av grunnen til at jeg trives så godt er faktisk naturen og miljøet rundt på øya. Det er helt fantastisk vakkert, og matsalen ligger slik at om vinteren spiser man frokost mens man ser soloppgangen og middag mens man ser solnedgangen. Det er kjempefint!
    I tillegg er lærerne (spesielt danselærerne) veldig, veldig flinke, motiverende, støttende og de vet virkelig hva de driver med. Man får utvikle seg fra akkurat det nivået man er på, så om man har danset lite eller mye på forhånd har ingenting å si, så lenge man vil lære!

    Vi drar også på turer og har samarbeid på tvers av linjer, og det er ALLTID noe å gjøre. Man treffer mange nye mennesker med samme interesse som en selv så man har alltid noen å være med hvis man vil, samtidig som man kan trekke seg litt tilbake f.eks. på hemsen der vi har TV, hvis man vil være mer alene. Undervisningsrommene er tilgjengelige hele dagen slik at man gå og danse/øve/lage keramikk/you name it også utenom timene.
    Lykke til!

    Tante Vera: Jeg har MANGE gode minner som jeg tar med meg videre, ja! Jeg kommer nok en tur på besøk når jeg er hjemme igjen! :)

    SvarSlett