6. apr. 2011

Jeg har fått meg tåspiss-sko!! Litt stolt, da :)

Jeg kom dessverre ikke videre på helgas audition heller. Jeg ble litt mer skuffet denne gangen, men det går bra likevel. Nå ser det ut til at det blir fysioterapi-studier på meg til høsten, noe jeg gleder meg veldig til!

Denne uka lager vi på danselinja dansefilmer. Jeg og tre andre jenter lager en som vi kaller "Eple". Den blir nok lagt ut på nettet når den er ferdig sånn at dere kan se. Jeg vil ikke si for mye om den enda, men jeg tror den kan bli ganske bra!


Neste uke drar vi på studietur til Oslo, uka etter er det påskeferie og etter ferien er det kun to uker igjen på skolen. Alle her er vi enige om at tiden går/har gått veldig fort og det blir vemodig å reise herfra. Det er mye og mange jeg kommer til å savne, men det er jo godt å vite at man har mange gode minner med seg!

2 kommentarer:

  1. Hei Hanne ! Koselig å høre fra deg igjen.Du var skikkelig "snash" på bildet med dansesko. Det blir jo veldig fint å få en fysioterapeut i familien også, særlig for oss som har plager med ryggen !
    Tenk at du snart er ferdig med skolen på Vestlandet - ja, det blir sikkert litt vemodig å skilles fra dem, men dere får holde kontakten på Facebook. Vi sees i påsken! Hilsen tante og onkel
    Bernhardsen.

    SvarSlett
  2. Deres tap.

    Du er superfin på tåspissko! :) Multikunstner!

    SvarSlett