14. nov. 2010

Bilder fra London!

 Her bodde 14(!) av oss jentene!
 Første middag
 En kunstutstilling vi var på, hvor man ble oppfordret til å gå "inn" i utstillingen og danse! (La selvfølgelig igjen kameraet i veska i garderoben inne på selve utstillinga, men skal se om jeg kan stjele noen bilder fra andre)
 Ved King's Cross
 Baren på Clink Hostel
 Must have-bilde
 Her likte jeg meg VELDIG godt!
 Wohoo!
 Alt dette er symaskiner!
 Restaurant i Notting Hill :)
 Notting Hill

 Big Ben
 NAM!
 Halloween :D
 Hihi
 Mer NAM!
 Liv, meg og Heather. Heather er amerikaneren som skal være med til Toten i jula!
 Tower of London, Meriem, meg og Heather

 Tower Bridge

 På The Globe, teateret til Shakespeare
 Hyde Park i solnedgang :)
 Buckingham Palace
 Ordentlig turist
 Green Park. På alle disse stolene var det malt kunstverk!
 Chicago!!
 På Løvenes konge-forestilling!
Heather i trappa "vår"




Jeg har lagt ut noen fler bilder på Facebook hvis dere vil se mer.
Skal skrive mer utfyllende om dagene våre litt senere i dag, nå er det snart middag og vasking og rydding som står for tur!

2 kommentarer:

  1. Knallkule bilder!! Å London... Vil tilbake.

    Mari

    SvarSlett
  2. Fine bilder. Kos deg videre på vestlandet. Vi har forøvrig hatt ei strålende uke på Madeira. Deilig med sol og varme, men litt av en overgang å komme hjem til minus 14 og snø.Litt for kaldt for meg gitt. Har blitt skikkelig "kuldepyse" på mine gamle dager.Klem fra tante Marit

    SvarSlett