8. nov. 2010

Good to be back!

Etter en noe lang tur vestover i går kveld/natt/dag tidlig, er det godt å være tilbake på rommet med PC, østlandsk julebrus og ordentlig pute. I dag møttes vi til brunsj klokka 12, før "morgensamling" og undervisning. Vi på danselinja skal ha en amerikaner i ukene frem til jul, først og fremst lære om koreografi og også ha noen klasser med ham. Han møtte vi i dag, virka som en morsom fyr! Vi hadde også to vanlige klasser med lærerne vi har her fra før, først jazz med Koshi, så moderne med Maia.
Jeg merker at det blir godt å komme tilbake i rutinene her igjen, vi har jo ikke hatt vanlig uke her på over én månede. Og på den måneden har det blitt litt for mye sukker og dårlig kosthold og litt for lite bevegelse. Det skal det endres på nå!
Jeg skal lage et innlegg om London så snart jeg får tid, men akkurat nå er jeg nødt til å ta igjen litt søvn fra i natt!
Takk for noen fine dager hjemme på Toten til dere jeg rakk å hilse på, dere andre treffer jeg vel i jula? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar