25. okt. 2010

Gira!!!





Da er vi altså ferdige med høstprosjektet vårt, og jeg er kjempefornøyd! Vi var veldig spente på om det i det hele tatt kom til å komme noen på forestillingen (Halsnøy er ikke verdens mest befolkede øy, akkurat...), men vi klarte faktisk å fylle hele salen! Bra jobba, PR-gruppa!
Forestillinga begynte inne i matsalen, som for anledningen var gjort om til "piratpub", før resten ble vist inne i blackbox. For de av dere som ikke har lest Sunnhordland-bloggen kan jeg fortelle at vi har laget hele forestillinga i løpet av den siste uka. Vi har vært delt opp i flere forskjellige grupper, teater, dans, musikk, lyd, lys, PR og dokumentasjon, visuelt uttrykk og publikumsintegrering, og jeg må si jeg synes alle har gjort en veldig bra jobb! På mandag skulle et anker sette i gang våre kreative sider, hele forestillinga er altså basert på dette ankeret. Det ble det mye variert av - både rørende og sterkt og morsomt og lekende.
Bildene over er fra scena, bilder fra selve forestillinga kan dere se på www.sunnfolk.no eller Sunnhordland Folkehøgskules egen side på Facebook (den finner dere hvis dere trykker HER)



Nå sitter jeg og er kjempegira, for i morgen drar vi til London!! Vi har nettopp fått programmet vårt og jeg gleder meg skikkelig!! I tillegg til å se mange forestillinger skal vi besøke Laban og London Contemporary Dance School, være med på(nei, ikke se på) en utstilling, ha klasser ved Pineapple og selvfølgelig handle "litt". Vi skal bo på Clink Hostel, som er rett ved King's Cross, så dette tror jeg blir kjempebra!

3 kommentarer:

  1. Hei vennen. Så bra at prosjektet deres ble vellykket. Riktig god tur til London. Kos deg masse!!Stor klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Gooood tur til London! Heldiggrisen =) Kyss et Tube-skilt for meg!

    SvarSlett
  3. Hei Hanne ! Så fint at prosjektet deres gikk bra ! Når jeg skriver dette så er du vel allerede på tur til London - men riktig god tur allikevel ! ! ! Ha det riktig bra og kos deg mye ! Får høre fra deg når du kommer hjem (til Toten). Klem fra tante Vera

    SvarSlett