17. okt. 2010

Tilbake

Nå er jeg tilbake på rommet mitt etter en fin og trivelig uke med ferie på Østlandet.

I morgen starter vår første prosjektuke, hvor vi skal lage en forestilling i Performance Art-sjangeren som vi viser på lørdag (Tror jeg iallfall, hvis ikke det er søndag). Absolutt ingenting er planlagt, annet enn hvilke grupper vi skal være på. Jeg har valgt å være med på teatergruppa denne uka, tror det blir morsomt å gjøre litt drama igjen!

Uka deretter igjen står London, nakne dansere, Dance Umbrella, Lion's King, maaaange forestillinger og shopping for tur, før jeg setter snuta hjemover til Toten enda en gang.


Jeg har dessverre mistet alle bildene jeg hadde fra de tre siste årene, ettersom jeg var smart nok til å ikke ta backup av alt jeg hadde på PC-en min. Harddisken krasja dagen før jeg dro hjem, og det verste er at jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe meg en ekstern harddisk i løpet av den uka jeg var hjemme. Det får jeg uansett ikke gjort noe med nå, men hvis noen har bilder fra de siste årene tar jeg gjerne imot!
Jeg har iallfall en splitter ny PC, da, det er jeg fornøyd med.

Nå skal jeg legge på rent på senga mi, lage meg en kopp te, hoppe i pysjen, dra på meg ullsokka og se på film, og så skal jeg sove godt i verdens smaleste seng.
Takk til alle jeg møtte for den fine uka, og unnskyld til dem jeg ikke rakk å treffe - vi tar det igjen :)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.Takk for sist. Kjempekoselig å se deg igjen.Gratulerer med ny pc.Ser ut til at du har bra med program framover.Lykke til med prosjekt uka.Stor klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Takk for ei koselig uke da du var hjemme på høstferie. Godt at du hadde med deg kryssord på båtturen til Ranavik, så slapp du og tenke på vinden! Det er ny minnebrikke på vei til deg med posten. Håper den funker på kameraet ditt slik at vi kan få se mange bilder fra Halsnøy på bloggen din. Lykke til med prosjektet denne uka og god tur til London.

    SvarSlett