8. okt. 2010

Se så fin vi har gjort gymsalen vår! (Akkurat litt for stor til at jeg fikk bilde av hele, men dere skjønner greia?) Nå er vi klare for forestilling i morgen, etter en vellykket generalprøve tidligere i dag. Vi har også fått sett alle de andre linjene sine generalprøver/visninger, og det er så mange flinke mennesker her! Vi fikk prøve spillene som guttene på spilldesign har laget, høre selvkomponert samtidsmusikk, se teater-linjas oppsetning av "Heksene" (som var helt "konge"!) og vi så visuell kunst-linjas fantastiske utstilling, den må jeg huske å ta bilder av i morgen!

I kveld tok Ingeborg og jeg oss et par timer i dansesalen, det var så koselig å danse med henne igjen!

Jeg har egentlig litt for lite minne på kameraet (til far som jeg har stjålet bittelitt) til å få filmet hele dansene i morgen, men skal se om jeg finner noen med ordentlig videokamera som kan filme, hvis dere vil se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar