6. jan. 2011

Godt nyttår!

Nå sitter jeg ved pulten min og hører på musikk etter å ha pakket ut (Ja, tar litt tid med meg..) etter tidenes koseligste juleferie. Det er både godt og litt trist å være her igjen, siden vi faktisk er over halvveis i skoleåret allerede! Merker jaggu meg at jeg begynner å bli voksen, jeg tar rett som det er meg selv i å tenke "Jommen flyg danna tida fort". Før mente jeg at det bare var "gamle" folk som tenkte sånn...

Nå blir det veldig dårlig med bilder fremover for kameraet mitt ligger igjen hos Maria og kabelen som skal gå mellom PC-en og mobilen min vil ikke virke og jeg gidder ikke å bruke masse penger på å sende MMS til min egen mail. Dessuten var det plutselig en skikkelig sprekk i skjermen på mobilen min i dag, så vet ikke heeelt hvor lenge den holder. Tror jeg kommer til å få en aldri så liten kjærlighetssorg hvis den velger å forlate meg, den har jo faktisk vært med meg i snart fire år. Men da er det kanskje på tide å gi slipp..?

Det er ikke så veldig mye som har skjedd på disse tre dagene som har gått siden vi begynte igjen, men litt har jeg da gjort:
Jeg har hekla, nei, unnskyld, PJONA meg én vott, og har absolutt ingen planer om å lage en til.
Jeg har begynt med hip-hop og magedans.
Jeg har altså pakka ut, gratulerer til meg...
Også har jeg dansa, spist og sovet. Som vanlig, med andre ord.

6 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år! Godt å se at du er vel tilbake og at alt er bra med deg.Det er sant at tida går fort og du og jeg er da ikke SÅ gamle!!Vel ikke du da, men.....Jeg startet 2011 med skikkelig influensa. Kom som kastet på meg på søndags kveld, og har slått meg helt ut. Har for det meste holdt senga eller sofaen. Skikkelig gørr!!! Er SÅ lei av å ikke orke noe.Vel det var "suvinga". Ellers var det kjempekoselig å møte deg i jula. Synd det ikke ble noen premie i julenøttene da, siden det var siste gang Roald Øyen hadde programmet. Kanskje han kan komme til oss 1.juledag dette året og være med å løse oppgavene!!?? Nei nå får jeg legge meg. Har puttet innpå ibux, hostesaft og nesespray, så nå blir det sikkert ei god natt. Ha det godt og god natt. Jeg følger med deg her på bloggen jeg vet du!Klem (kan sende klem her, for du blir ikke smittet av den)fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Var skikkelig koselig å ha deg hjemme hos oss i jula. Synd med kameraet som er hos Maria, men du kan vel få henne til å sende det bortover til deg? Ellers har jeg datakabel som passer til mobilen din, tror jeg. Skal jeg sende den til deg? Her er det blitt stille i heimen etter at alle barn og svigerbarn reiste igjen. Meeeen,- vi har jo jobb, sang, musikk, snømåking og fyring,- så vi får nok dagene til å gå! Hils Heather fra oss og si at det var koselig å ha henne på besøk. Mor hilser. Stor klem fra oss.

    SvarSlett
  3. Moro å høre at du har begynt med magedans! Kanskje du kunne lære meg litt - det skal være fin trim, særlig for oss som har trøbbel med ryggen. Til gjengjeld kan jo jeg pjone den andre votten din, he,he.

    Fint å høre at du hadde ei fin jul - det varmer et morshjerte å høre slik, vet du.

    I dag har jeg ryddet ut jula; vasket, tørket støv, skiftet på senger, vasket klær, - i det helt tatt - "syslet i hjemlivets bo". Høres det ikke spennende ut?? Øvd på fløyta har jeg og, - det er mye vanskelig stoff å lære seg til
    nyttårskonserten vår den 22. januar.

    Akkurat nå sitter far og jeg og ser på 1. episode av "Kautokeinoopprøret" samtidig som vi har hver vår PC på fanget og sjekker nyheter! Men det nærmer seg sengetid.

    Sov godt og hils Heather. Håper du får til å komme hjem en tur i januar.

    God natt, sov godt, klem fra mor.

    SvarSlett
  4. Det er lov å skaffe seg ny mobil når den gamle har fylt fire og dessuten har sprekk i skjermen :)

    SvarSlett
  5. Tante: Uff, god bedring!! Og ja, jeg stemmer for å be Roald på besøk!

    Far: Nå ville kabelen plutselig funke likevel, men ellers takk!

    Mor: Jada, kan godt lære deg litt magedans, det er veldig gøy ;)

    Mari: Ja, det er jo det, spørsmålet er bare om jeg vil!

    SvarSlett
  6. GODT NYTT ÅR HANNE !
    Ja nå er denne jula over - synes den har gått så fort at her i huset står både juletreet og julepynten enda, men skal ha familien på middag i morgen så da får jeg vente til mandag før jeg begynner "røske" opp litt. Koselig at du besøkte oss i romjula og takk for de edlede dråpene du hadde med deg. Var på besøk hos noen du kjenner i Fagerlundkrysset i går kveld - koselig som vanlig. Ellers har jeg hatt noen mindre behagelige dager denne uka - har vært tre turer hos tannlegen p.g.a. ei "villstyrig" tann, og smertene etterpå har vært helt "jæv . . .", ja du skjønner ! ! ! Men det ordner seg vel. Håper du er god og varm på beina nå, da Hanne og fint å se at du allerede er godt i gang på ny-året. Ha det riktig bra, onkel ber meg hilse. Klem fra tante Vera.

    SvarSlett