21. jan. 2011

Strikkefeber!

Meriem og meg på båten fra Bergen i går kveld. (Sorry Liv, stjal bildet ditt, jeg...) Nesten halve skolen sitter og strikker om dagen, det er kjempekoselig!

Nå har dessverre Heather dratt tilbake til USA. Hun skada kneet sitt i juleferien da hun var ute på ski, og det er så ille at hun må operere, ha fysioterapi og det vil trenge laaang tid på å bli bedre. Derfor valgte hun å dra hjem, noe jeg forsåvidt skjønner kjempegodt. Men det er trist likevel, hun var én av de jeg har fått best kontakt med her og én av dem jeg virkelig kunne snakke med om alt. Men vi har allerede planlagt at vi, inkludert Meriem og Liv, skal ut og reise sammen én gang i året helt til vi blir gamle!!
Det var forresten for å følge Heather at vi var i Bergen i går. Det hadde vel ikke vært spesielt enkelt å skulle komme seg hit og dit med 3 kofferter, flere vesker og krykker.


Neste helg kommer jeg hjem en liten tur, håper jeg får tid til å se noen av dere!
God helg til alle sammen! Her skal vi ha nyttårsball i helga! :) (Veldig mye "helg" i de siste linjene der, gitt.. Jeg skylder på at det er lenge siden jeg har hatt norsk.)

2 kommentarer:

  1. Hei. Morsomt med "strikkefeberen" hos dere. Stakkars Heather, det var virkelig synd at hun skulle ødelegge seg slik. Håper hun blir bra igjen i kneet etter operasjon, god fysioterapi og opptrening. Kos deg masse på ball i helga. Vi skal avgårde å høre din mor og far spille lørdag.Det er jubileumskonsert på Kulturhuset. God tur hjem neste helg. Klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Hei Hanne !
    Det var trist å høre at Heather måtte reise hjem - det var så koselig da dere besøkte oss ved juletider.Ser at dere skal ha ball i helga - kos deg ! Onkel og jeg skal på Kulturhuset i kveld på jubileumskonsert og høre (og se) dine kjære foreldre ! Vi sees når du kommer hjem en tur neste helg. Ha det bra så lenge !
    Klem fra tante Vera

    SvarSlett