30. aug. 2010

Dagen i dag

I dag begynte vi med "ordentlig" timeplan, hvor vi på grønn gruppe (Vi på danselinja er delt i to grupper - blå og grønn, etter hvor mye danseerfaring vi har) først hadde samtidsdans med Maia og så afrocontemporary med Koshi. Afrocontemporary er spesielt gøy, siden det er en ganske annen måte å bevege seg på enn jeg er vant til, og også helt andre rytmer  (I tillegg til at Koshi er den kuleste afrikaneren som finnes, da)

Etter lunsj hadde vi årets første skolekortime, hvor vi begynte å øve inn en sang til foreldrefesten i høst, det tror jeg blir kult!

Denne uka har jeg og tre andre fra danselinja kjøkkentjeneste, det vil si at vi er med på kjøkkenet etter middag og (før og etter) kveldsmat og vasker opp og rydder og ordner og steller. Greit nok, men egentlig veldig kjedelig. Gjør meg forsåvidt ingenting at vi bare har én uke hver oss i løpet av året!


Nå er jeg akkurat inne igjen på rommet mitt etter en koselig tur til leirplassen som Eilev, Liv og jeg fant da vi var ute og gikk i går. Vi var en gjeng som tok med oss ved, fyrstikker, tennvæske, en gitar og en pose marshmallows ut dit og sang og koste oss en liten stund rundt et bål (Derfor FB-statusen hvis noen lurte). Forresten, Fetter Petter! Lommelykta fra deg har kommet til nytte, det var nemlig temmelig mørkt da vi skulle gå hjemover igjen og kravle oss rundt på de store steinene ved vannkanten!



Mmmm, klissete marshmallows <3




Dette er Elisabeth, hun bor rett over gangen for meg!

2 kommentarer:

  1. Snakker vi den fantastiske lommelykta som du fikk i julegave? :D

    SvarSlett