23. aug. 2010

De første dagene her på Halsnøy

                     Det er jo i grunn HELT greit å ha denne utsikten fra rommet sitt!



Nå har jeg kommet meg ordentlig i orden her borte, og jeg har absolutt ingenting å klage på!
Rommet jeg har fått ble pusset opp nå i sommer, er kjempekoselig og har (som dere ser) fantastisk utsikt, maten her er god, folk er kjempehyggelige og badene er rene.


Far og jeg ankom litt før ett i går etter en trivelig biltur, og vi ble møtt av en hyggelig andreårsstudent som skal gå i klassa mi. Vi fikk litt mat før den offisielle åpningen av skolen, og på kvelden hadde vi de obligatoriske bli-kjent-lekene. Jeg køya tidlig, for jeg var dødstrøtt, men jeg skal innrømme at det tok en stund før jeg sovnet.

I dag har størsteparten av dagen gått med til informasjon, men vi har også hatt vår første jazzdanseklasse, med Koshi fra Zimbabwe, noe som var veldig inspirerende. Det kriblet i føttene mine med en gang jeg så dansesalen, jeg kommer til å tilbringe MYE tid der inne! Jeg kan ta bilde senere hvis dere vil, ellers ser dere litt av den hvis dere trykker HER.



Nå sitter jeg på rommet mitt og slapper av litt med musikk og Salt sild (obligatorisk på biltur med far), men tenkte meg ut og gå en tur i området rundt her snart. Det er fantastisk natur her!

7 kommentarer:

  1. Åh, spennende !: o
    Gleder meg allerede til du kommer hjem <3

    SvarSlett
  2. Kan du ta bilde av rommet ditt og litt sånn,... hvordan det er rundt der når du får alt istand tror du? Spennende! :D<3

    SvarSlett
  3. Godt at vi har disse "nymotens greiene" som fjesboka og blogg, så vi kan "snakke" med deg og se hvordan du har det.Var no' ænna før i tia da vi måtte stole på posten og skrive brev på papir.
    Ser ut til at det nye "hjemmet" ditt har flott utsikt og naturen på de kanter er flott.Kos deg og nyt dagene.Ønsker deg et flott år på Halsnøy.
    Stor klem fra tante

    SvarSlett
  4. Ta mer bilder!! Det klør =)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Det er bare jeg som ikke får skrevet på bloggen din.

    Kan du skjønne det ?


    mvh onkel

    SvarSlett
  6. Hei igjen.

    Nå går det bra - kanskje du etterhvert skulle ønske at jeg ikke hadde fått løst problemet !!!

    mvh onkel Roar

    SvarSlett
  7. ÅH, godt å høre at du har det bra!:D det jeg er veldig glad for :-) <3

    SvarSlett