17. aug. 2010

Pakking

(Dette innlegget er egentlig bare for å teste ut blogspot.com litt, så det er nok ikke veldig spennende. Jeg lover at jeg skal skrive litt mer interessante ting så fort jeg har kommet meg vestover og kommet i orden der borte.)

Jeg har endelig fått somlet meg til å begynne pakkinga, selv om ingenting egentlig er pakket ned. Alt jeg har fått gjort er å se gjennom MANGE gamle kladdebøker, prøver, dagbøker og dikt jeg skrev i min poetiske fjortissperiode (les: tiden jeg forelsket meg i annenhver gutt jeg så) - noe som i og for seg var både morsomt og flaut. De skal få sin plass på loftet, mens de tomme dagbøkene og skriveblokkene jeg fant får bli med til Vestlandet for å fetes opp.

Det er litt rart å tenke på at jeg flytter 520 kilometer om under fem døgn, etter å ha levd hele livet mitt her på Toten, men jeg gleder meg faktisk veldig! Jeg gleder meg til å se og virkelig oppleve en helt annen del av Norge enn den jeg er vant til, og jeg gleder meg til alle de nye menneskene jeg skal møte (Slapp av - jeg skal ikke glemme dere, altså!).

Som sagt, jeg skal blogge mer så fort jeg har kommet i orden om en snau uke, så stay tuned ;)

3 kommentarer:

  1. Hei Hanne.

    Nå håper jeg at denne meldingen kommer fram til deg.
    Det blir morsomt å kunne følge litt med på hva som foregår på Halsnøy.

    SvarSlett
  2. Dette må jeg følge med på! :-) Håper du får det kjempefint! :) For du kommer vel tilbake til Toten, JA? :)

    SvarSlett
  3. Hei Hanne !
    Ser av det du forteller fra bloggen din at du sikkert har det fint og at du har funnet deg til rette allerede. Håper du vil trives og ha det bra.
    Klokka er nå ca. 23 på tirsdag kveld - så nå får du ha god natt - håper du kan sende noen meldinger til tante også. Klem fra tante Vera

    SvarSlett