15. des. 2010

19 timer!

Jeg teller ned timene(!) til jeg setter mine føtter på østlandsk jord igjen, jeg tror aldri jeg noen sinne har gledet meg så til å komme hjem! Jeg må stå opp klokka 5 i morgen tidlig, men ikke en gang det legger en demper på gleden ved å skulle hjem til jul.
I dag har vi "julaften" på skolen. Vi har akkurat spist grøt og i kveld blir det julemiddag. Pinnekjøtt-julemiddag... Litt glad for at det ikke er ribbe egentlig, for det vil jeg ha bare én gang i året. Men hvis jeg ikke liker pinnekjøtt så kommer jeg til å gå sulten en god stund...
Rett før grøten overrasket vi danserne de andre elevene med støveldance, great success. Vi skal ha et lite innslag i kveld også, men det vet de om. I tillegg skal skolekoret, vokalensemblet og musikklinja opptre, så dette tror jeg blir en koselig kveld.

Sees om 18 timer og 58 minutter, mor og far! =)

3 kommentarer:

  1. VM i hjemmekjær!!!

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem "lille venn". Gleder meg til vi møtes. Stor klem fra tante Marit

    SvarSlett
  3. Nå skal vi bare på musikkøvelse os sove litt,- så drar vi innover og henter deg. Blir utrolig koselig å få deg hjem igjen.
    (Vi blir litt rørt her over at hjemreisegleden din er så stor)

    SvarSlett