13. des. 2010

Lucia og vasking


13 luker er åpnet, det er med andre ord Lucia-dagen. Jeg ble vekt av Lucia-sangen, levende lys og lussekatter på senga i dag tidlig, elevrådet var ute på tur. Morgengretten som jeg er ble jeg først litt sint, men så fant jeg ut at det var jo egentlig bare koselig.

Resten av dagen i dag har gått med til vasking av både egne rom og fellesarealer på Midtbu, så nå er alt klart til jul. Legg merke til julestrømpa, jeg har laget den helt selv!

Og sånn ser det ut rett utenfor vinduet mitt akkurat nå! Vel, nesten iallfall, jeg har dessverre ikke arvet fars fotokunnskaper...

2 kommentarer:

  1. Jeg syns bildet var fint, jeg. Spennende med sola og "livet" på himmelen.

    SvarSlett
  2. Hei. Så hyggelig å bli vekt av Lucia sang og lussekatter da!Fin julestrømpe på et veldig ryddig rom. Jeg synes også bildet er veldig fint. Jeg har bakt lussekatter i dag som onkel har fått med seg på "rakafiskstyremøte" i koret.Ja, nå lakker og lir det mot juleferie, og det skal bli godt!!
    Ha ei fin uke! Klem fra tante Marit

    SvarSlett