8. des. 2010

Klar for ferie!

Nå merker jeg at det skal bli utrolig godt med ferie! Konsentrasjonen i timene er ikke alltid til stede og humøret kjører berg- og dalbane, selv om alt her egentlig er veldig koselig og fint. Det blir bare litt intenst når man bor så tett med så mange kunstneriske, kreative sjeler...

I dag har jeg hatt med meg "Børre". Han er en bamse som Bortihaugen-huset har laget og som går på rundgang, akkurat slik som klassebamsene vi hadde på barneskolen. Søt fyr med knappeøyne som elsker kos, gitar og DDE :) Vi har sett litt på TV, sovet middagslur, spilt Guitar Hero, spist franske crêpes med sjokolade, vaska klær, lest avisa, hørt på musikk og rett og slett slappet av en god del.

I morgen drar Daryl, det var han som lagde de franske pannekakene til oss som en liten "adjø-gest". De var skikkelig gode og skikkelig mektige.

På mandag vaska vi rundt alle undervisningsarealene våre, inludert speil, lister, vegger, tak og vinduer. På mandag som kommer skal vi vaske rundt husene vi bor i. Det merkes at det går mot jul, med andre ord. Og jul = familie = HJEM! Maria Menas "Home for Christmas" har stått på repeat her en god del i løpet av de siste dagene!

Nå har det forresten kommet snø her også.
Også har jeg kommet på noe mer jeg ønsker meg til jul: Klistremerker. MASSE klistremerker :)

2 kommentarer:

  1. Home for Christmas står på repeat her hos meg også. Og vi skal spille den på juleavslutningen (:

    SvarSlett
  2. Hei Hanne ! Sender deg noen kommentarer før du kommer på juleferie. Skjønner godt at du gleder deg til jula hos dine kjære - med mye god mat og sikkert mange gaver også ! ! Her er det fortsatt kaldt, men det gode med det er at man slipper all snømåkinga. Ellers går dagene med til forberedelser til jul - har igjen litt gavekjøp. Ha det bra så lenge da Hanne - så sees vi i jula.! Skal hilse fra onkel. God klem fra tante Vera .

    SvarSlett