30. sep. 2010

Bilder fra Bergen

 Traff på Veum!
 Fint vær i Bergen, heldig med den!
 Klare for tur!
 Hihi (Hvis det er vanskelig å se hva som står: trykk på bildet, da blir det større)

 Soooooooooool!
 Bergen dansesenter














 Forestilling!
En liten "go'bit" til mor og Mari...
 Den skuffende kaka...

























Her er de to nye bestevennene mine! Til tider gjør de meg litt vondt, men siden de får meg til å se bra ut vil jeg gjerne beholde dem i livet mitt. Som det sies: "Love hurts!" (Og nei, den ekle snusen er ikke min.)


Rekkefølgen ble litt feil her, men det får gå.

1 kommentar:

  1. Ved Gud... Den der tok kaka. Var jo både orddeling og ikke orddeling på én gang...

    På denne nettsiden finner du forresten Dagens gøy med manglende komma. http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=53122


    Men for noen VAKRE VAKRE sko!!! Kan jeg låne...? =)

    Magi

    SvarSlett