24. sep. 2010

Hei alle sammen!
Jeg føler meg mye bedre i dag allerede, så som sagt så er det ingen som trenger å bekymre seg for meg :-)

I dag hadde vi fisk IGJEN! Det er TREDJE gangen denne uka! Mor, du trenger iallfall ikke å bekymre deg for at jeg ikke får i meg nok Omega-3 lenger, så kan du være så snill og gi meg litt pasta og taco når jeg kommer hjem?
Jeg håper forresten dere skjønner at jeg overdriver bittelitt når jeg snakker om all den fisken vi får her. Jeg overdriver ikke hvor mye vi får, men jeg overdriver hvor "forferdelig" det er. Det er jo ikke såååå ille...

I morgen skal vi ha Åpen dag på skolen, og hele bygda er invitert til å se hva vi driver med. Jeg skal ha en gruppe 5-7-åringer og lære dem en liten dans. Det blir gøy, jeg har savna å undervise unger etter at jeg sluttet med turninga. Skal prøve å huske å få tatt litt bilder i morgen, så blir det litt mer spennende for dere å følge med her!


Nå skal jeg kose meg litt med en kopp kakao og ei bok, før det blir browniesbaking med Thor! =)

3 kommentarer:

  1. Lykke til i morgen med "krapylene". Tenker det blir både pizza, pasta, taco og kebab i høstferien jeg!!!God helg og kos deg.Klem fra tante Marit

    SvarSlett
  2. Du skal få så mye pasta og taco du bare vil!

    Hilsen mor

    SvarSlett
  3. Kjenner igjen følelsen av hjemlengsel jeg også. Jeg var imidlertid "bare" i Oslo, og det var jo litt lettere å ta en helgetur hjem. Men - dette er en løsrivelses- og "bli kjent med seg sjæl"-prosess som jeg tror du takler veldig bra! Tøff er du =)

    Ble umiddelbart lykkelig av å høre om Mormor og de åtte ungene!! <3 Måtte faktisk lese høyt for meg selv =)

    Klem

    SvarSlett