14. sep. 2010

Helga

Hei alle sammen!

Det har i grunn ikke skjedd så mye spennende på Vestlandet siden sist, men som dere vet var jeg jo hjemme på Toten en tur i helga, og de fleste av dere som leser bloggen min var jo der med meg, så jeg tenkte at det ikke var så mye vits i å skrive nøyaktig hva jeg gjorde.

Alt som trengs å sies er at jeg koste meg veldig, og jeg må innrømme at det var veldig trist å dra tilbake hit helt alene etter en helt herlig helg med venner og familie. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å bosette meg på Vestlandet for resten av livet, jeg er alt for hjemmekjær til det! (Pluss at jeg ikke klarer saltvann, da...)

Atter en gang, gratulerer så mye, Mari og Reidar! Dere har all grunn til å være fornøyd med feiringen, jeg tør å påstå at absolutt ALLE koste seg sammen med dere! Nå får dere kose dere på bryllupsreise, slappe av og hente dere inn igjen. Jeg er veldig glad i dere :-)



















Det var forresten fisk til middag i går, det er tydeligvis alltid fisk på mandager. Og Mari, jeg hater å gi deg rett, men det smaker ikke så aller verst lenger.

Og nå har det begynt å være det jeg forbinder med Vestlandsvær her igjen. Høljaregn, høljaregn, høljaregn. Men det er jo litt koselig å sitte inne, høre på tromminga og se en film :-) Nå har jeg blitt forkjøla, også, så det er nesten likesågreit.
I morgen skal vi ha førstehjelpskurs hele dagen, og så skal jeg ha massasje (Tar det som valgfag). Vi lærer så mye nyttig her!

6 kommentarer:

  1. Kongebilde!! Galninger på dansegulvet =)

    Vi er så glade i deg også, og bare DIGGER at du hadde det så morsomt på lørdag at søndagen ble slitsom ;)

    Klemmer fra Barcelona så lenge

    SvarSlett
  2. Takk for helga. Du bidro godt til feststemmningen utover natta. Koselig å ha deg på besøk hjemme, selvom det bare var noen få dager. Har kikket utom rommet ditt et par ganger etter helga, men det hjelper jo ikke. Det er tomt....... Venter på høstferien deres.

    Far

    SvarSlett
  3. Hei Hanne ! Det var koselig å se deg igjen. Flott tre-dagsers bryllup og nydelig tale, sang og dans som du bidro med. Nå går det fort til høstferien din og da håper vi å få besøk av deg. Ha det bra !
    Klem fra tante Vera og onkel Roar

    SvarSlett
  4. Haha, bra det da, Mari, personlig syntes jeg egentlig det var en smule flaut.. Håper dere har det fint!

    Det er bare 25 dager til, far! :D

    Fortsatt kjempekoselig at dere leser, alle som leser! Og jeg lover å komme på besøk en tur, tante og onkel!

    SvarSlett
  5. Du var uansett flink til å lage stemning på lørdag =) For jeg har to hender, og de klapper jeg i takt med ;)

    Sku fått til at vi besøkte deg og tok den der og! Og forresten, jeg skriver meg på lista over folk som vil ha besøk i høstferien!!

    Kos deg mætti borti fiskeland^^

    Gla i ræ =)

    SvarSlett
  6. Kjære snuppa.Kjempkoselig å være sammen med deg i helga. Vi er et flott team. Gjorde seg med litt sang og dans!!!! Virkelig et superbryllup.Vi vil også gjerne se deg når du har høstferie, da vet du. Akkurat nå så er det vestlandsvær her også. Kos deg der borte. Vi "talas" Klem fra galetanta på Skreia

    SvarSlett